Terugbetalingsbeleid

Wij bieden de mogelijkheid om artikelen binnen 30 dagen na aankoop te retourneren. Indien deze termijn is verstreken, kunnen we geen ruil of terugbetaling meer aanbieden.

Voorwaarden voor retourneren Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als bij ontvangst. Het artikel dient bovendien in de originele verpakking te worden teruggestuurd.

Uitzonderingen Sommige artikelen komen niet in aanmerking voor retournering, waaronder:

  • Bederfelijke goederen (zoals voedsel, bloemen, kranten en tijdschriften)
  • Hygiënische of sanitaire producten
  • Gevaarlijke materialen en brandbare vloeistoffen of gassen
  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Bepaalde gezondheids- en persoonlijke verzorgingsproducten

Retourprocedure Voor een retourzending is een aankoopbewijs vereist. Stuur je aankoop niet terug naar de fabrikant, maar naar: Schiltje 11, 6903WP, Zevenaar, Nederland.

Gedeeltelijke terugbetalingen In bepaalde gevallen wordt slechts een gedeeltelijke terugbetaling verstrekt, bijvoorbeeld bij:

  • Boeken met duidelijke gebruikssporen
  • Geopende cd’s, dvd’s, software, games, cassettebanden of vinylplaten
  • Artikelen die niet in originele staat verkeren, beschadigd zijn of onderdelen missen
  • Artikelen die later dan 30 dagen na levering worden geretourneerd

Terugbetaling Na ontvangst en inspectie van je retourzending ontvang je een e-mailbevestiging. Als je terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt het bedrag automatisch teruggestort via je oorspronkelijke betaalmethode binnen enkele dagen.

Verlate of ontbrekende terugbetalingen Indien je je terugbetaling niet hebt ontvangen:

  1. Controleer je bankrekening.
  2. Neem contact op met je creditcardmaatschappij of bank (terugbetalingen kunnen enige verwerkingstijd vergen).
  3. Neem bij aanhoudende problemen contact met ons op via info@adorestore.nl.

Afgeprijsde artikelen Afgeprijsde artikelen komen niet in aanmerking voor terugbetaling.

Ruilen We vervangen uitsluitend artikelen die defect of beschadigd zijn. Wil je een defect artikel ruilen voor hetzelfde product? Stuur een e-mail naar info@adorestore.nl en verzend het artikel naar bovenstaand retouradres.

Geschenken

  • Als het artikel als cadeau was aangekocht en direct naar jou is verzonden, ontvang je een tegoedbon ter waarde van het artikel na ontvangst van de retourzending.
  • Als het cadeau oorspronkelijk naar de koper is verzonden, wordt het bedrag terugbetaald aan de koper en ontvangt diegene bericht over de retour.

Verzendkosten

  • De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening en worden niet terugbetaald.
  • De levertijd van een vervangend artikel kan variëren afhankelijk van je locatie.
  • Voor retourzendingen van artikelen met een waarde boven €75 raden we een traceerbare verzendmethode of verzekering aan. We kunnen niet garanderen dat we je retourzending ontvangen.

Heb je vragen? Neem contact met ons op via info@adorestore.nl.